Daar gaan we dan..... - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan..... - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan.....

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

06 Juni 2015 | Nederland, Zwaag

Na weken er naar uit gekeken te hebben, is het vandaag eindelijk zover. De voorbereiding was weer je van het, stond gisteravond 10 uur nog alles te strijken, maar alles zit in de koffer. Alleen de poesjes nog naar hun logeeradres brengen en dan Indonesië here we come :-)

In een vogelvlucht wat we gaan doen. We vliegen met Garuda Indonesia naar Jakarta, waar we overstappen op onze vlucht naar Jogyakarta. Daar worden we gelijk naar de Borobudur gebracht waar we slapen. De volgende dag terug naar Jogya, vervolgens Kediri, Bromo, Kalibaru. Dan gaan we met de boot over naar Bali en naar Lovina, Munduk, Ubud en eindigen in Sanur.

Wil je weten waar we zijn en wat gebeurt. Hou deze pagina dan in de gaten!

  • 06 Juni 2015 - 22:12

    Jos:

    Hoi, Richard en Sharon,

    We volgen jullie op de voet. Jullie vliegen nu over Iran. Het zal daar inmiddels wel donker zijn.
    Heb nog een goede vlucht.

    Groetjes,

    Jos en Henny

  • 07 Juni 2015 - 11:29

    R Vermeulen:

    Ik ga jullie volgen hoor.

  • 07 Juni 2015 - 12:44

    Jos En Henny:

    Richard,

    Van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag. Maak er een onwijs leuke dag van!!!
    Wij proosten op jullie!

    Groetjes,

    Jos en Henny.

  • 08 Juni 2015 - 16:25

    Monique Rijpkema:

    Ja op deze manier kan ik je ook feliciteren.Ik neem aan eenzonnige dag gehad?
    Een fijne reis allebei Monique en Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Ik had het geluk om van mijn hobby ook mijn werk te maken. Heerlijk om de hele dag met de mooiste bestemmingen bezig te zijn. Voor Van Verre te Monnickendam hou ik mij voornamelijk bezig met reizen naar Indonesië, Myanmar en Thailand.

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6255

Voorgaande reizen:

06 Juni 2015 - 20 Juni 2015

Java en Bali

Landen bezocht: