Get me out of here! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu Get me out of here! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu

Get me out of here!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

14 Juni 2015 | Indonesië, Lovina

Oke je weet dat wanneer je naar Java op reis gaat het een islamitisch land is en dat er moskeeën zijn (als het goed is). Ook staat keurig op onze website bij het hotel dat er overlast kan zijn. In heel Kalibaru staat moskeeën, dus dat heb je overal. Dat ze gisteravond al met keiharde muziek zijn begonnen en dat de moskee vanochtend om 4 uur daarbij is gekomen en nog steeds bezig was met 'schreeuwen' toen we om 7 uur weg reden, is een ander verhaal. Daar ging onze nachtrust weer. Het is dat de omgeving van Kalibaru echt geweldig is, maar wat een herrie kunnen die krengen maken zeg! Dat er gisteravond al begonnen werd met herrie komt (volgens de hotelmanager) omdat Ramadan binnenkort begint, laten we daar maar vanuit gaan dan.

Hoe dan ook we zaten doodop in de bus onderweg naar de haven van Ketapang om over te gaan naar Bali. Het is slechts 2 uur rijden naar Bali, dus we hadden de boot van 09.00 uur al. Hierna was het nog een kleine 2 uur rijden naar Lovina waar we nu zitten. Jammer genoeg moesten we hier afscheid nemen van Aris, onze chauffeur. Wat een prima vent die ons verblijf op Java echt nog leuker heeft gemaakt.

En nu zitten we dan in opnieuw een paradijs. Wat een geweldig hotel is dit zeg! De kamers zijn geweldig! Het zijn mooie ruime kamers gebouwd in kleine huisjes. Het zwembad ligt naast het strand en het weer is prachtig. Na een hapje eten hebben we ons bij het zwembad neergelegd voor wat welverdiende rust en om natuurlijk aan een kleurtje te werken. Wat een heerlijkheid.......

  • 14 Juni 2015 - 16:40

    Ria Vermeulen:

    Hoi hoi.
    Lekker genieten meis jullie hebben het verdient. Met de poezen gaat het goed. Sonny heeft ( per ongeluk denk ik ) een avond naast me op de bank gelegen. Hij ligt de hele dag in de kamer op een stoel.Dus niet onder het bed. Ze eten goed. Niet te bruin terug komen hoor. We hebben hier 1 dag heel heet weer gehad maar nu is het frisjes. Van de week geloof woensdag gaat het weer een beetje opknappen. Nou dat hopen we dan maar.
    Heel veel plezier nog. Liefs mams.

  • 14 Juni 2015 - 22:07

    Jos En Henny:

    We hebben nu alle verslagen gelezen.Wat een avontuur. Groetjes vanuit een zonnig en warm Valkenburg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Ik had het geluk om van mijn hobby ook mijn werk te maken. Heerlijk om de hele dag met de mooiste bestemmingen bezig te zijn. Voor Van Verre te Monnickendam hou ik mij voornamelijk bezig met reizen naar Indonesië, Myanmar en Thailand.

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6281

Voorgaande reizen:

06 Juni 2015 - 20 Juni 2015

Java en Bali

Landen bezocht: