Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Sharon Schravemade - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Sharon Schravemade

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 Juni 2015 | Nederland, Monnickendam

Hoewel het zonnetje lekker schijnt, heb ik totaal nog geen vakantiegevoel. Waarschijnlijk omdat ik de zon alleen vanachter mijn bureau kan zien. Hopelijk komt het gevoel vanavond wanneer bedacht gaat worden wat er mee gaat in de koffer en de twee katten worden voorbereid op de logeerpartij bij 'oma'.

Het vooruitzicht om aankomende zaterdag naar de zon te vliegen is heerlijk, nu alleen dat 'vakantie gevoel' nog.

  • 07 Juni 2015 - 11:34

    R Vermeulen:

    Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Ik had het geluk om van mijn hobby ook mijn werk te maken. Heerlijk om de hele dag met de mooiste bestemmingen bezig te zijn. Voor Van Verre te Monnickendam hou ik mij voornamelijk bezig met reizen naar Indonesië, Myanmar en Thailand.

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 6242

Voorgaande reizen:

06 Juni 2015 - 20 Juni 2015

Java en Bali

Landen bezocht: